ReZ4Nv8 cfg 300 fps (sxe,aim,surf)

özellikleri:
-sessiz c4 defause 
-awp hızlı kullanmak için sXe geçen kodlar
-En önemlisi Rate Ve grafik ayarlarıyla No Recoil Yapıldı ( sXe kesinlikle geçer)
-Croshair Tarsanda cok büyümez
-FPS BENİM PC'MDE 300'ÜN ALTINA DÜŞMEDİ GARANTİ SİZİNKİNDE DE EN DÜŞÜK 150 DİR.
-Alias asla yoktur.(Tüm kodlar sXe'nin tüm sürümlerinde geçer rahat olun.)
-Mikrofon porblemi için kod ekledim bunla boğuk ses sesin gitmemesi herşey çözülür.
-Verecegim models ayarlarıyla silah degişimi görülmez daha hızlı oynarsınız. Tüm prolar bunu kullanır.
-Çapraz yürüme sorunu hızlı gitme sorunu çözüldü
-oyunda isminizden başka bir ayara dokunulmaz (her oyuna girdiğinizde ayarları değiştirmek zorunda değilsiniz.)
-ekran göz rahatsız etmiyecek karanlık yer olmayacak şekilde ayarlandı
-t yeşil adam ct mavi adam yaptım kafa karışmasın diye
-en yenisi command menu yaptım oyundayken h ye basıp kodsuz ayarları düzenleyebilirsiniz.
-No Recoil için 9 tane cfg dosyası yaptım
-aklıma gelmeyen bir çok özellik daha var deneyin görürüsünüz alıntı yapan kaynak göstersin emeğe saygı 
KURULUM:
ilk olarak indirdiğiniz dosyanın içinde cstirkeye at diye bir klasör olacak onun içindekileri:
Bilgisayar/yereldisk C:/program files (x86)/valve/cstirke ye atın ve oyuna girin cfg kendisi aktif olur.
NOT:
LÜTFEN CSTİRKE İÇİNDEKİ CONFİG.CFG Yİ SİLİP CFG Yİ KULLANIN.
oluşacak sorunda facebook hesaplarımızdan ulaşabilirsiniz:


Buda kanıtı:


Download (indir):


İlgili Aramalar:fps, surf, aim, rez4n, v8, cfg, 300, fps, yüksek, headshot,Cs 1.6 pro cfg, cs 1.6 wall, ReZ4Nv10.cfg, rez4n cfg, sXe ,No Recoil, headshot, Aim, Colt, ak47, cl_bob, awp, Cs hile, cfg, maps, skin, wall, movie, aim cfg indir, aimbot cfg indir, cfg download, Cfg indir, headshot cfg indir,2013 cfg indir, aim cfg, aim cfg indir, aimbot cfg, aimbot cfg indir, cfg download, cfg indir, cs 1.6 cfg'si, no recoil cfg indir, 2015 cfg, sxe 15.2, sxe premium config, 2015 cfg, aim cfg, aim cfg indir, cfg, cfg 2015, cfg download, cfg indir, cs 1.5 cfg, cs 1.6 aim cfg, cs 1.6 cfg, hack cfg, internet kafe cfg'si, intifada cfg, intifada1453 cfg, norecoil cfg, sxe geçen cfg, cca indir, cca hook, sxe indir, sxe 15, sxe 15.2, cfg indir, cfg download, aim cfg, 2015, cs brazil , cs türkiye , cs abd , cs usa , 2014 cfg , steam hack , cracked steam , aim cfg indir , aim cfg download , cs hile , cs hack, cs cheat, tobby cs, tcheat, counter strike, map, skin, model, internet kafe cfg, sk cfg, dark passage, dp gaming, sk gaming, 2014 markeloff, aim 2015, silent aim, mph leis, cshilelerim, cs cfg kodları, forumqs, sxe kodları, cfg kodları, cs kodları, aim kodları,
''ReZ4Nv8 cfg 300 fps (sxe,aim,surf)'' Bu yazı; 1 Ocak 2015 Perşembe tarihinde kategorisine eklenmiş olup Rezan Güler tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 16 yorumlu bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. v10 var bende onu sılmem gereklı mı bunu yuklemek ıcın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temiz kurulum olması için evet. Surf oynuyorsanız bunu öneririm ama pro serverda v10 en iyisidir.

      Sil
  2. şimdi ben bunny cfg indirdim ama bunu ilk deniyom nasıl oluyo pek anlayamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan ulaşın bana: https://www.facebook.com/ReZ4N

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Abi Surf cfg eklermisin ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Surf için kodlanmış cfg'miz yoktur ama bunu kullanabilirsiniz.

      Sil
  5. Rezan Kardeş bu kodları nereye atıoz bi video çekip atsan memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yere kod atmıyorsunuz kurulumu bilmiyorsanız mesaj atın yardım edelim https://www.facebook.com/ReZ4N

      Sil
  6. nasıl yapılacak
    yani exec ne hani

    YanıtlaSil
  7. nasıl yapılacak
    yani exec ne hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. exec yazmanıza gerek yok kendiliğinden aktif olacaktır.

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Ben Jaılbreak Oynuyom İşime Yararmı BU CFG ? eger yaramassa bana facebooktan ozelden jaılbreak cfgsı atarmsn Pls

      Sil
    2. fps için diyorsan işe yarar kardeş

      Sil
  9. sımdı ben yenı denıcem abımsın b yapamassam musaıtsen bana yardım edebılırmısın ben genellıkle detahrun veya jaıl oynuyorum bana fps olsun yeter
    olmassada adamsın =DDD

    YanıtlaSil