2015'in en iyi aim cfg'si ReZ4Nv10.cfg sXe 15.2 premium cfg (Deagle,m4a1,ak47,awp)




Merhaba Arkadaşlar 30 bin civarı indirme sayısı olan ReZ4Nv9.cfg'nin Bir sonraki sürümünü paylaşıyorum..


//Özellikleri:

- En iyi rate ayarlarını kullandım. Lag sorunu çözüldü. Fps 60 
civarı gidip gelecektir. ( 300 fps vb. şeylere inanmayın 100'den sonra fps işe yaramaz!)

-Parlaklığı göz yormayacak şekilde ayarlandı gözünüzden hiçbir şey kaçmayacak.

-Yavaş yürüme, çapraz yürüyememe, mikrofon (mic) problemleri gibi sorunlar çözüldü.

-No-Recoil kodları ile oyundaki mermi sekmesini ve cl_bob komutlarıyla ateş edince ekranın sallanmasını en aza indirdim.

-Mouse Ayarı Çok iyi

-Steam ve NoSteam Geçer! (SXE Hersürüm)

-Crosshair boyutunu çok küçük ayarladım ateş adince fazla büyümü olmayacaktır.(Benim tavsiyem Auto-Size'de kullanmanız.)

-Ak47 için harika kodlar var içinde uzaktaki adam kaçamayacak!

-Deagle ve awp ikilisini sevenler için harika kodlar eklendi. Deagle'da hs sayınız mutlaka artacaktır Deneyin görün :)

-m4a1, galil, Famas gibi silahlarla sadece omuz hizasına nişan alıp tarayın farkı göreceksiniz.

-Cfg içinde dll dosyalarımız vardır bunlar oyunu daha rahat oynamanızı sağlayacak

-Alias kodlarının sXe geçmediğini bilmeyen yoktur. Alias kodları asla cfg'mizde bulunmaz.

-Gereksiz hiçbir kod bulunmaz tüm kodlar denenmiştir.

-Aklıma Gelmeyen birçok özellik var lütfen denemeden yorum yapmayın farkı göreceksiniz!

-Cfg içinde Birkaç tane tek alıntı kod vardır.

//Cfg Yüklenmesi:

1-) Rar dosyasını masaüstüne çıkartın.

2-) Masaüstüne çıkan dosyadaki her şeyi cs'nin kurulu oldugu dizinde Cstrike içine atın.

3-) Oyuna girip consolu açıp " exec ReZ4Nv10.cfg "  (tırnakları almadan!) yazın.

//ÖNEMLİ!!:

Cfg'yi açmadan önce video ayarlarını aynen şöyle yapın (Tam ekran oynamak isteyenler Run in a window tikini kaldırsın.)



LÜTFEN CFG'Yİ İNDİRDİĞİNİZ ZAMAN İÇİNİ AÇIP KODLARLA OYNAMAYIN YOKSA CFG BOZULUR VERİM ALAMAZSINIZ CFG'NİN KODLARIYLA OYNAMAYIN!!!


//İndirme Link (Download):

http://www.mediafire.com/download/mu4djqim03caee9/ReZ4Nv10.cfg+%5B+PremiumConfig%5D.rar





Parola (Password): "rezanguler.blogspot.com"


Bilgisayar özelliklerine göre cfg kodlanır BURAYA tıklayarak 

ulaşabilirsiniz...


Emeğe saygı bir yorum atın veya Facebook sayfamıza katılın!!


***Uyarı: Cfg'nin orjinalı bu sitedekidir lütfen diğer sitelerden indirme yapmayın!!***


Sorularınız ve daha fazlası için  BURAYA  tıklayarak bana ulaşabilirsiniz...



İlgili Aramalar: Cs 1.6 pro cfg, cs 1.6 wall, ReZ4Nv10.cfg, rez4n cfg, sXe ,No Recoil, headshot, Aim, Colt, ak47, cl_bob, awp, Cs hile, cfg, maps, skin, wall, movie, aim cfg indir, aimbot cfg indir, cfg download, Cfg indir, headshot cfg indir,2013 cfg indir, aim cfg, aim cfg indir, aimbot cfg, aimbot cfg indir, cfg download, cfg indir, cs 1.6 cfg'si, no recoil cfg indir, 2015 cfg, sxe 15.2, sxe premium config, 2015 cfg, aim cfg, aim cfg indir, cfg, cfg 2015, cfg download, cfg indir, cs 1.5 cfg, cs 1.6 aim cfg, cs 1.6 cfg, hack cfg, internet kafe cfg'si, intifada cfg, intifada1453 cfg, norecoil cfg, sxe geçen cfg, cca indir, cca hook, sxe indir, sxe 15, sxe 15.2, cfg indir, cfg download, aim cfg, 2015, cs brazil , cs türkiye , cs abd , cs usa , 2014 cfg , steam hack , cracked steam , aim cfg indir , aim cfg download , cs hile , cs hack, cs cheat, tobby cs, tcheat, counter strike, map, skin, model, internet kafe cfg, sk cfg, dark passage, dp gaming, sk gaming, 2014 markeloff, aim 2015, silent aim, mph leis, cshilelerim, cs cfg kodları, forumqs, sxe kodları, cfg kodları, cs kodları, aim kodları,
''2015'in en iyi aim cfg'si ReZ4Nv10.cfg sXe 15.2 premium cfg (Deagle,m4a1,ak47,awp)'' Bu yazı; 13 Ağustos 2014 Çarşamba tarihinde kategorisine eklenmiş olup Rezan Güler tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 251 yorumlu bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Cfg gerçektende iyi denedim. faceden mesaj attım bana özel cfg kodlar mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesajınız diğer kutusuna gittiği için geç cevap verdim k.bakmayın

      Sil
  2. Güzel cfg, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Cfg gerçekten de çok iyi. özel cfg ne kadara yaparsın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana burdan ulaşın konuşalım : https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  4. kardeşim rar şifresi ney

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda yazıyor. Şifre: rezanguler.blogspot.com

      Sil
  5. yukledım yanlız oyuna gırerken oyun donuyo help me plss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cs Duraginin counter-strike sürümünü indiriniz, kullanınız en fazla performansı o sürümde vermektedir.

      Sil
  6. Üst üste gelen mesajlar üzerine cevap veriyorum cfg'de paralı birşey yoktur cfg ücretsizdir Parayla cfg yapılabilir (iletişim sekmesinden ulaşın bana) başka sitelerden asla indirmeyin!
    Rar şifresi: rezanguler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. kardeş w ile yürürken d veya a ile yana gitmiyor nasıl düzeltirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cs 1.6'yı silip temiz yükleyin hiçbir sorun cıkmaz ama silmek istemiyorsanız cfg'yi aktif ettikten sonra konsola bu kodları girin sorun çözülecektir.
      -speed
      cl_sidespeed 9999
      cl_backspeed 9999
      cl_forwardspeed 9999
      cl_upspeed 9999
      cl_yawspeed 9999
      cl_pitchspeed 9999
      cl_movespeedkey 0.52
      ex_maxspeed 750

      Sil
  8. Nicki değişssek cfgde skntı ckmaz değil mi ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok herhangi bir sorun olmaz :D ama video ayarlarını yukarıdaki gibi yapmanızı öneririm.

      Sil
  9. usta iyi güzel hoşta hs almamız için ayrı bişe yazmamız lazım mı yoksa exec ReZ4Nv10.cfg yazmamız yeterli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece exec ReZ4Nv10.cfg yazıp cfg'yi aktif etmeniz yeter ayrıca cfg'yi kurmadan önce cs'yi silip yeniden yükleyin kalıntı dosyalar kalmasın verim alamazsınız.

      Sil
  10. Kardeşim v11 sürüm ne zaman çıkar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim eğer yaparsam yazın yaparım zaten yaparsam sadece bu sitede bulabilirsin başka sitedekiler adıma sahte cfglerdir. ama artık parayla cfg kodluyorum onu tavsiye ederim iletişim için: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  11. Rezan kardes cfg yi yukledim ama oyun kasmaya basladi cok takiliyordu csyi silmek zorunda kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun kasmasının birçok nedeni vardır. (Bilgisayarınızın özellikleri yetersizse,internet hızınız yavaşsa, bilgisayarda virüs varsa vs.) Eğer burda sorun yoksa. Başka bir sunucudan cs'yi indirip deneyin sorununuz çözülecektir. sorun çözülmesse burdan ulaşabilirsiniz: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  12. Video ayarlarini resimdeki gibi yapin demissiniz bende resim gozukmuyor yardimci olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video ayarlarını openGl, 1024x768, Normal, 32 bit ve run in a window şeklinde yapın..

      Sil
  13. KARDESIM CS DURAGI SERVERINA YAZIOM COULDN'T YAZIO NE ALAMA GELIO?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cfg'yi doğru yere atmamışsınızdır ya da rar dan çıkarmadan atmışsınızdır cstrikeye. aynen böyle yapacaksınız:

      1-) Rar dosyasını masaüstüne çıkartın.( winrar ile)

      2-) Masaüstüne çıkan dosyadaki her şeyi cs'nin kurulu oldugu dizinde Cstrike içine atın.

      3-) Oyuna girip consolu açıp " exec ReZ4Nv10.cfg " (tırnakları almadan!) yazın.

      Eğer sorun çözülmesse burdan bana mesaj atarak ulaşabilirsiniz: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
    2. bndede aynı hatatı verdı soledıgını yaptım olmuyo

      Sil
  14. video ayarlarını öyle yapasak çalışmaz mı çok kötü oluyor ekran 1920x1080 normalde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tabiki de çalışır. ama o ayarlarda daha iyi verim alırsınız tercih size kalmış.

      Sil
  15. Kardeşim Oyuna Girip 2 adam vurduktan Sonra İsim Değişiyor saçma Sapan isimler geliyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun halledildi. başka sorunlar için: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  16. ücretli cfg kodlatmak için ve cfg ile ilgili sorunlarınız için facebook iletişim: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

    YanıtlaSil
  17. cfg nin icinde name yi degistirsem olurmu her oyuna girismde isim degistirmeye useniyorm da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfine kalmış ama diğer kodlarla oynama :)

      Sil
  18. Svye girince oyundan atiyo ayarlari ayni yaptim yine atti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cfg'yi yüklemeden önce cs'yi silip (çöp dosya kalmadan) yeniden kurunuz.

      Sil
  19. usta şifre istiyo bu cs 1.6ının içine atınca napıcaz

    YanıtlaSil
  20. konsola yazdıktan sonra işe yaradığı nerde yazıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konsola yazdıktan sonra bunun gibi bir şeyler çıkıyorsa tamamdır:
      echo ====> ReZ4Nv10.cfg
      echo ====> %100 Yuklendi
      echo ====> Bol Fraglar :)
      echo ====> facebook.com/ReZ4N

      Sil
  21. kardes hile olmuo hiç hs almadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncellikle bu bir hile değil. ayrıca doğru kurulum yaptığınızdan emin olun burda anlatıldığı gibi yükleyin.

      Sil
  22. Rezan Benım OpenGL Olmuyor Bi Yardım Edermısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki bu sayfaya mesaj bırakın: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  23. y basıp konusamıyorum neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "y" harfine basıp konuşamazsınız zaten. "k" harfine basmanız gerek.

      Sil
    2. Normali "y" harfi onu da biliyormusunuz ?

      Sil
  24. Cfg de cross renk değiştirebiliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
  25. Kardeşim Full Hs Atarmı

    YanıtlaSil
  26. yanlıs parola dıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parola rezanguler.blogspot.com dur yanlış girmiş olabilirsiniz ya da yanlış dosyayı açmışsınızdır. tekrardan indirin.

      Sil
  27. Kardeş cfg'yi açtıktan sonra çözünürlülük ayarını değiştirsem bir şey olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğim çözünürlük fps açısından en iyi değerlerdir değiştirmek keyfinize kalmış.

      Sil
  28. Sağolasın kardeşim peki cfg'yi açarken çözünürlülük ayarının illa 1024 de mi olması lazım yoksa fark etmez mi ? Teşekkür ederim bu arada ilgilendiğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1024 bilgisayarınızda sorun çıkarmıyorsa o ayarda oynayın sorun cıkarırsa başka ayar deneyin farketmez.

      Sil
  29. kardeşim öncelikle emeğine saygı gösterıyorum ama ben cfg yı acıyorum oyuna giriyorum hs almıyor omuz sevıyesınden cakmayı denıyorum yenden hs ye kaymıyor bunun bi sebebımi var acaba ?

    YanıtlaSil
  30. Kardeşim Ben her girişimde nick deiştirmek istemiyorum cfg içindede bulamadım yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cfg'yi kullanmak istiyorsanız katlanacaksınız.

      Sil
  31. kardeşim ismimi değiştiriyorum www.csoyuncu.com yapıyor otomatik olarak nasıl düzelticem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığınız cs'den kaynaklanıyor google'dan aratıp başka bir cs sürümünü yükleyin.

      Sil
  32. Cfg çok güzel hoş ama bir sorunum var. Ben bazen botlarla takılıyorum. Cfg'yi yükledikten sonra botların hepsi aynı oldu (hepsinde aynı kıyafet var) :D Biraz saçma olabilir ama bu durum için ne yapmam lazım? Sorun için facebook'tan resim de gönderebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsinin aynı renk olması göz yormaması ve fps için yapıldı.

      Sil
  33. Selamun Aleyküm Kişiye özel cfg yapıomusun yapıyosan paraylamı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parayla yapılıyor kardeşim facebook sayfamdan mesaj atın:
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  34. Yanıtlar
    1. linkler sağlam çalışıyor tekrar kontrol ediniz.

      Sil
  35. Link Kırık Lütfen Yenileyin
    Acill!!

    YanıtlaSil
  36. Link Kırık Lütfen Yenileyin
    Acill!!

    YanıtlaSil
  37. ya aga http error hatası veriyor link verirmisin link kırık heralde

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar linkler kırık değil dns değiştirip girin. indiren indirmiş şu anda 36.262 indirme var.

    YanıtlaSil
  39. kardeşim lag var silah filan alamıyorum pingde gayet iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap bekliyorum kardeşim

      Sil
    2. cs'yi silip yeniden kurunuz eski kullandığınız cfg'lerden olmuştur.

      Sil
    3. denedim yine olmuyor :/

      Sil
    4. bu cs'yi yükleyin https://www.csduragi.com/dl/cs16
      sorun çözülmesse bilgisayarınızda sorun olabilir.

      Sil
    5. deneyeceğim ama virüs programından filan sorun olabilirmi acaba?

      Sil
    6. cfg virüs programında sorun çıkarmaz ama virüs programı bilgisayarınızı çok yoruyor olabilir.

      Sil
  40. selamın aleykum kardesım rar parola felan dıo

    YanıtlaSil
  41. hocam consola yazıyorum tırnakları kaldırmadan ama olmuyor hiç bir yazı gelmiyor ayarlarıda dediğin gibi yaptım sadece tam ekran oynamak için tik koymadım bi yardım etsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. winrar programıyla arşivi masaüstüne çıkartıp çıkan dosyaları oyunun kurulu olduğu yere atacaksınız. Eğer sorunu çözemesseniz burdan mesaj atın yardımcı olalım Mutlu
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  42. 512 mb ram ile oynyorum çok kasıyor ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. game booster önerebilirim gereksiz ne varsa silin bilgisayarınızdan.

      Sil
  43. Önceleikle Selamun Aleyküm Rezan Abi veya kardeşim,Ben OpenGL yaptığımda sıkıntı çıkıyor nasıl olacak Cevap verirsen sevinirim :)


    Not;2-3 yorumda gördüm facebooktan ulaşın demişsin ama benim Facebook yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam bro.opengl olmuyorsa ilk öncellikle ekran kartı driverini güncelle en son sürüm yüklü olsun mutlaka. eğer sorun çözülmesse bu adımları uygula:

      1- Denetim Masası > Kullanıcı Hesapları > Kullanıcı Hesapları Denetim Ayarlarını Değiştir
      En Yukarı Çekin Ve Tamama Basın Burda İşiniz Bitti.

      2- Cs 1.6 Üzerine Gel > Sağ Tık Yap > Özellikler > Uyumluluk > Bu Programı Yönetici Olarak Çalıştır.

      Not: twitter hesabımda var ordan da ulaşabilirsiniz:
      http://twitter.com/rezangulerr

      Sil
  44. NASıl kapatacaz cfg yı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu kapatıp açınca zaten cfg aktif olmuyor siz açmadan açılmaz.

      Sil
  45. cs 1.5 de çalışmıyor sadece 1.6 içinmi çalışıyorsa sxe oyundan atıyor nasıl çözebiliriz

    YanıtlaSil
  46. Selamın Aleyküm,Rezan Ben herşeyi yaptım.OpenGL falan hepsi tamamdır ancak çalıştırıyorum hiç Hs atmıyor.

    Bi Sıkıntı varsa söylermisin ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam. Bana burdan ulaşın sorununuzu çözelim.
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31
      ( sayfayı beğenmeden atılan mesajlara geri dönemiyoruz )

      Sil
  47. kardes oyuna gırerken cfg aktıf oldugu zaman ısım degısıyor nasıl halletcem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim cfg'yi aktif ettikten sonra sadece bir kere tek değişir. istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

      Sil
  48. Kafayı tam almıyor uğraşıyorum ama abartılı bir şekilde sekme var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cfg'yi temiz bir cs üzerine kurmalısınız oyunu silip yeniden yükleyip kurun.

      Sil
  49. kardeş biz bu cfg yi nasıl kapatıcaz o kadar denedim olmuyor hala o renler harita deişik gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan ulaşın bize:
      ( sayfayı beğenmeden atılan mesajlara geri dönemiyoruz )
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  50. couldnt-exec-- ve command offlıne yazıyor yardım edermısnız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cfg'yi arşivden çıkartıp doğru yere attığınızdan emin misiniz ?

      Sil
  51. cfg yi nasıl çalıştıracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "//Cfg Yüklenmesi:

      1-) Rar dosyasını winrar benzeri programla masaüstüne çıkartın.

      2-) Masaüstüne çıkan dosyadaki her şeyi cs'nin kurulu oldugu dizinde Cstrike içine atın.

      3-) Oyuna girip consolu açıp " exec ReZ4Nv10.cfg " (tırnakları almadan!) yazın."

      Sil
  52. Senin gösterdiğin gibi ekranı yapmasam olur mu ?

    Çünkü : Masaüstünde ekran büyük oluyor ama HP ve ZIRH ' ı göremiyom

    Resim : http://hizliresim.com/g5YqzQ

    YanıtlaSil
  53. kardesim ben sımdı winrar dosyasını cstirke dosyasının ıcıne atıyorum oyuna gırıp exec ReZ4Nv10.cfg yazıyorum couln't ReZ4Nv10.cfg yazıyor yanı acmı yor help me PLS !!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. winrar dosyasını çıkartıp cstirkeye atacaksınız yukarıda da yazıyor.

      Sil
  54. kardeşim iyi silahı oto ele almayı açsam sorun çıkar mı

    YanıtlaSil
  55. kardeşim cfg çok güzelde dll dosyaları var nereye atcaz onları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz indirdiğiniz klasörleri direk cstrikeye atın uyarılara evet diyip geçin dll dosyalarını ben ayarladım.

      Sil
  56. Selamın aleyküm çok ping oluyor bi ayar çekebilir miyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam. cfg hiçbir bilgisayarda ping sorunu yaratmadı cs'yi silip yeniden kurunuz önceki kullandığınız cfg'ler bozmuştur.

      Sil
  57. sa bende
    couldn't exec ReZ4Nv10.cf diyor konsolda neden oalbilir sence çıkaramıyor galiba, dedikelrini harfiyen yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cfg'yi arşivden çıkarıp doğru yere atmalısınız nereye atacagınız yukarıda yazıyor zaten. kurulumu iyi okuyun.

      Sil
  58. kardeş cfg yi sw ye girincemi aktif etcez yoksa girmedenmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu her kapatıp açtığınızda sw'ye girmeden aktif etmelisiniz.

      Sil
  59. Oyuna girerken sxe.cfg yazimmi

    YanıtlaSil
  60. kardeşim şimdi ben oyuna giriyorum consolu indiriyom cfg aktif ediyorum tam oyuna girerken map dolarken yarısında kalıyo ekran gelmıyo cfg aktif etmediğim zaman direk giriyor bu neyden kaynaklanıyor yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cs'yi silip yeniden yükleyin. önceden kullandığınız cfglerle bu cfg çakışmıştır.

      Sil
  61. kardeşim benim cfg yi aktif ediyorum 1 2 dk sonra oyundan atıyor ndn ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan mesaj atın yardımcı olalım: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  62. abi ben bunu anlamadım bi yardımcı olsan dediğin gibi yapıyom işe yaramıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan ulaşın halledelim: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  63. could't diyo nabcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arşivi çıkartıp cstrikeye attıktan sonra consola exec ReZ4Nv10.cfg yazacaksınız.

      Sil
  64. cs strike da cfg yi aktif edince oynuyorum bi sıkıntı yok ama cs durağında aktif edince yaklaşık 5 dakika içinde ban yiyorum ama cs durağında daha etkılı cfg normal cs strıkedan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden bize ulaşanlara cs duragini indirip kurun diyoruz.

      Sil
  65. cevabınzı bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  66. Kardeşim cs durağını kurunca girince her serverda ban yiyorum iyi oynadım die değil atarken aim hack tespit edildi diyor normal csde byle sorun yok nasıl çozebiliriz normal cs de pek cfg anlaşılmıyor

    YanıtlaSil
  67. rezv11 ne zaman cıkcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun bir süre yapmayı düşünmüyorum onun yerine özel ücretli cfgler kodluyorum burdan ulaşanlara: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  68. Selamun Aleyküm KArdeşim ben cs de ekranımı OpenGL yapamaıyorum ne yaptıysam olmadı bu cfg yı etkılermı yada bunu çözümü varsa yarıdımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. googleda cs 1.6 opengl yapma diye aratırsanız sonuç çıkacaktır.

      Sil
  69. Selamun Aleykum Cfg nin yeni sürümü çıkarmı? çıkarsa ne zamana çıkar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam. uzun bir süre cfg yapmayı düşünmüyorum onun yerine özel ücretli cfgler kodluyorum. Kendi bilgisayarına özel cfg kodlattırmak için burdan mesaj atın: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  70. cs 1.5 için cdf paylaşırmısn rica etsem kardeş

    YanıtlaSil
  71. cs 1.5 için cdf paylaşırmısn rica etsem kardeş

    YanıtlaSil
  72. kardeş bende şöyle bir sıkıntı oluyor cfg falan aktif ediyorum herşey güzel falan ama b ye basınca silah menusu gelmiyor param falan gözükmüyor bir yarrdımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook profilime mesaj atın halledelim Facebook profilim:
      https://www.facebook.com/ReZ4N

      Sil
  73. cfg güzel ama yerden silah alınca direk ele gelmiyor kardeşm cfg ifşa oluyor nasıl düzelir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerdeki silah otomatik ele gelsin diyorsan consola şu kodu yapıştırman yeterli:
      _cl_autowepswitch 1

      Sil
  74. kardesim cfg aktif ediyom fakat her vurduğum sol kol gidiyor omuza vuruyom kafaya gitmiyor başka kod mu var yazılmsı gereken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan mesaj atın bize halledelim:
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  75. cfg nizden ilk gün ki gibi verim alamıyorum nedenini açıklar mısınız ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cfg ayarlarıyla oynamamışsınızdır umarım. Burdan ulaşın çözelim sorunu:
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  76. İçinde verdiğiniz dll'lerde SXEaim.dll gibi dosyalar var, ben steam kullanıcısıyım bunlar problem yaratır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Dilerseniz dll dosylarını kullanmayabilirsiniz.

      Sil
  77. Kardeşim benım windows bu programı açmıyor napabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu program açılmıyor zaten. Winrar uygulamasını bilgisayarınıza kurup, dosyaları çıkarıp cs'nin kurulu olduğu yerdeki cstrike klasörüne atacaksınız. Yapamadıysanız burdan ulaşın halledelim. https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  78. rezan usta save dosyası csstrikenin içine atamıyorum aynı adı taşıyan bir dosya var zaten diyore ama bakıyom yok oyle bi dosya bi yardım

    YanıtlaSil
  79. Ekledim seni kabul et hüseyin yılmaz adım

    YanıtlaSil
  80. Ben sadece görüntü ayarını istiyorum

    YanıtlaSil
  81. ÇARPRAZ YÜRÜYEMİYORUM KARDEŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krdş Cs 1.6'yı silip temiz yükle hiçbir sorun çıkmaz ama silmek istemiyorsan cfg'yi aktif ettikten sonra konsola bu kodları gir sorun çözülür.
      -speed
      cl_sidespeed 9999
      cl_backspeed 9999
      cl_forwardspeed 9999
      cl_upspeed 9999
      cl_yawspeed 9999
      cl_pitchspeed 9999
      cl_movespeedkey 0.52
      ex_maxspeed 750

      Sil
  82. kardeş cfg yukledım fakat fps 60'da yukselmıyor mouse agır cekımde donuyor naptıysam olmadı pc cok saglam onda sıkıntı yok nasul arttırabılırız fps yi

    YanıtlaSil
  83. kardeşim video modu 1024 de not defteri veriyor bende sebe neydir veya 640 da oynasam sıkıntı neolur bide bu cfg yi nasıl atcağımızı video halinde gösterirsen çok makbule geçer hani dedim 4 tane dosya var kafam karsdı nası atcamı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan ulaşın halledelim:
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31/

      Sil
  84. Dll leri nasıl yapıcaz

    YanıtlaSil
  85. cstrikete attıktan sonra dlleri nasıl aktifleştircez


    YanıtlaSil
  86. exec ReZ4Nv10.cfg yazıyorum ama olumuyor

    YanıtlaSil
  87. kardeşim hepsini yapıyorum ama consala yazıyorum aktıf olmuo napcan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan mesaj atın halledelim:
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31/

      Sil
  88. Dah yeni bir cfg varmı ?

    YanıtlaSil
  89. kardeşim cfg aktif olmuyor konsola dediğini yazıyorum gene yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyayı arşivden çıkarıp cstrikeye atın.

      Sil
  90. Kardeş eline sağlık iyi cfg birazda yeteneğe bağlı cfgyi yükleyip kendi kendine hs atmasını beklemeyin!

    YanıtlaSil
  91. Kardeş eline sağlık iyi cfg birazda yeteneğe bağlı cfgyi yükleyip kendi kendine hs atmasını beklemeyin!

    YanıtlaSil
  92. abi böyle olmaz ya couldn't bulunuamadı felan diyor :( ağlıcam herkezde cfg var bi bende yok ya :( :( :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan mesaj at bize halledelim sorunu:
      https://www.facebook.com/31LiseLiLer31/

      Sil
  93. Sa @rezanGüler ben indircm fakat steamim silip yeniden yüklenen gerekiyomu cfgnin aktif olması için ? Yardım edermisin

    YanıtlaSil
  94. Sa @rezanGüler ben indircm fakat steamim silip yeniden yüklenen gerekiyomu cfgnin aktif olması için ? Yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerek yok. sorunların için buradan mesaj at: https://www.facebook.com/31LiseLiLer31

      Sil
  95. Abi senden çok çok çok teşekkür ederim admın yok 158.5 gittim rankda 1. 2. oldum lütfe yeni sürümü çıkar iyiki varsınız:! :D

    YanıtlaSil