Blogger Tasarım ve Widgetler Kayması Çözümü

Blogger

Arkadaşlar bugün sabah siteme hatta çoğu webmasterin sitesine girdiğimde her şeyin kaydığını ve temadan kaynaklı olacağını düşündüm temamı 2-3 kez yüklememe rağmen düzelmedi ve css dosyalarından birinin güncellenmiş olduğunu duydum ardından bir kodu keşfettim css olarak eklediğiniz anda kaymalar düzeliyor.

Alttaki resimde SoraTemplates sorunun çözümünü vurgulamıştır.

.section,.widget,.widget-content,.widget ul,.widget li { margin:0; padding:0 }

Yukarıdaki kodu ]]></b:skin> hemen üzerine ekleyebilirsiniz. 
Kodu eklediğiniz halde sidebar kısmında kayma söz konusu ise .widget ul veya .widget li kısımlarını silebilirsiniz.

                       ALINTIDIR: http://ramazandgn.blogspot.com


İlgili Aramalar:Blogger sidebar kayma sorunu,blogger footer kayma sorunu,blogger kayma sorunu,blogger tema kayma sorunu,blogger temam kayıyor ne yapmalıyım?
''Blogger Tasarım ve Widgetler Kayması Çözümü'' Bu yazı; 9 Eylül 2013 Pazartesi tarihinde kategorisine eklenmiş olup Rezan Güler tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 2 yorumlu bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. bende bunu uyguladım temam bozulduğunda güzel paylaşım.

    YanıtlaSil
  2. senin tema'nın ismi ne iletişimden mesaj attım bana özelden atsana?

    YanıtlaSil